ضریب اشغال هتل‌های فرودگاهی “رکسان” و “رمیس” افزایش یافت

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات گفت: ضریب اشغال هتل‌های فرودگاهی “رکسان” و “رمیس” در مقایسه با میانگین ضریب اشغال هتل‌های تهران بالاتر است.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی افزود: کمیته بازاریابی هتل های فرودگاهی با تعریف بسته‌های متفاوت به عنوان رقیب هتل‌های تهران در برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی ۳۰۰ نفره شده است.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه هتل‌های فرودگاهی بستر مناسبی برای اقامت‌های آخر هفته به دور از هر گونه سر و صدا و محیطی آرام برای برگزاری همایش ها دارد، این جهش در ضریب اشغال هتل ایجاد شده است.
یوسفی گفت: نگاه به آینده، ایجاد زیرساخت های مناسب، تغییر بازار هدف، تغییر استراتژی و توسعه بازار نیز از دیگر دلایل افزایش ضریب اشغال هتل های فرودگاهی به شمار می رود.
وی افزود: هتل‌های فرودگاهی رکسان و رمیس به دلیل رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی درخصوص مقابله با کرونا و همچنین انجام تبلیغات مفید و موثر، مورد استقبال گروه‌ها و طبقات مختلف قرار گرفته است.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری است.