آیین گشایش شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری برگزار شد

آیین گشایش شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری (سهامی خاص) وابسته به بانک گردشگری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این مراسم که در روز ۴ آذر ماه با حضور “مهدی جهانگیری”، رئیس گروه مالی گردشگری، “خسرو خواجه حسنی”مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مدیران برگزار شد، رئیس گروه مالی گردشگری گفت: فعالین اقتصادی بخش خصوصی کشور از دولت انتظار دارند هر چه سریع تر تکلیف تک نرخی شدن نرخ ارز را روشن کند تا بتوانند با برنامه ریزی درست فعالیت های خود را همسو با اهداف کلان اقتصادی کشور تنظیم کنند.
جهانگیری با استقبال از تصمیم بانک مرکزی در خصوص اعطای مجوز فروش ارز به بانک ها افزود: بهره گیری از ظرفیت بانک ها، عامل نظم بخشیدن به بازار ارز در جهت تامین نیاز بازار عرضه و تقاضا در این بخش مهم خواهد بود. وی نقش صرافی ها در دوران تحریم ظالمانه علیه کشور را بسیار ارزنده دانست و گفت: امروز هم صرافی ها مکمل نظام بانکداری بین الملل هستند و بی تردید بانک ها با ارتقای سطح خدمات، ارتقای استانداردهای بانکداری و رعایت اصول مشتری مداری خواهند توانست تلاش های مثمر ثمری در حوزه بانکداری بین الملل داشته باشند.
بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم خواجه حسنی مدیرعامل بانک گردشگری هم در سخنان کوتاهی ضمن تبریک افتتاح شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری، صرافی ها را دارای نقشی مهم در درآمدزایی و سود دهی بانک ها دانست و گفت: اعتماد مردم به بانک گردشگری، سرمایه ارزشمندی برای پیشبرد اهداف شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری در بازار ارز است که باید در کنار همراهی با معاونت بین الملل این بانک، زمینه های بهره گیری از ظرفیت های موجود به بهترین شکل فراهم شود.
گفتنی است شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری، در مجتمع تجارت جهانی فردوسی واقع است.