اعطای نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به رئیس گروه مالی گردشگری

نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران؛
اعطای نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به رئیس گروه مالی گردشگری / اعطای تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی

در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، گروه مالی گردشگری موفق به کسب دو “نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی” و یک “تندیس زرین سرآمدی” شد.
در این مراسم نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، همچنین نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه تعلق گرفت.
گروه مالی گردشگری، هلدینگ ها و شرکت های تابعه گروه، امسال در بسیاری از بخش ها از جمله سرمایه‌گذاری، رشد فروش، افزایش درآمد و …؛ با چندین پله صعود در مقایسه با سال قبل عملکرد مطلوبی داشتند و موفق شدند در ارزیابی های انجام در ردیف شرکت های برتر ایران قرار بگیرند.
در این آیین که رئیس انجمن روابط عمومی ایران و جمعی از مدیران، اساتید، پیشکسوتان و کارشناسان روابط عمومی کشور حضور داشتند، “تندیس زرین سرآمدی” به روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.
روابط عمومی گروه مالی گردشگری طبق آرای ممیزان و ارزیابان در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با کسب 710 امتیاز و دریافت 5 ستاره موفق به دریافت تندیس زرین سرآمدی به دلیل تعهد، سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل QMPR شده است.
در این رویداد، هر روابط عمومی بر اساس ۸۱ شاخص مورد ممیزی حضوری قرار گرفته و در پایان طبق مجموع امتیازات اخذ شده، جایگاه آن در مسیر سرآمدی مشخص می شود.
دبیر آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران گفت: برای پیشرفت در هر موضوعی و ترسیم هر افق باید یک مدلی را تعریف کنیم و برای داشتن روابط عمومی برتر، مدل EFQM مدل خوبی برای روابط عمومی کارآمد است. طبق مدل تعالی روابط عمومی برای رسیدن به 1000 امتیاز ، روابط عمومی ها باید فعالیت هایشان را استمرار دهند.
هوشمند سفیدی افزود: در این مدل، با 8 معیار اصلی و 81 شاخص فرعی روابط عمومی‌ها از لحاظ ساختاری، نیروی انسانی، منابع فیزیکی، مادی و کارآمدی مورد سنجش قرار می‌گیرند و به آنها گزارش آسیب‌شناسی و راه‌کارهای بهبود ارائه می‌شود.
بهزاد حسین‌عباسی مدرس ارتباطات و روابط عمومی نیز در این آیین به بیان شاخص های ارزیابی روابط عمومی ها پرداخت و گفت: پس از عینک گوگل، متاورس و …، اکنون هوش مصنوعی به کمک روابط عمومی ها می آید.
در این آیین همچنین پیام خانم “آنه گرت آبارزوا” رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در سال 2023 قرائت شد.
رسیدن به استاندارد‌های کلی در حوزه روابط عمومی، تجلیل از روابط عمومی‌های برتر و خلاق به عنوان روابط عمومی‌های سرآمد، توسعه فرهنگ سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارایه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص‌های روابط عمومی و ارایه یک نمای کلی از روابط عمومی تعالی یافته و پیشرفته، ایجاد نظام پایش مستمر روابط عمومی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های مختلف و ایجاد انگیزه رقابت سالم در بین روابط عمومی‌ها برای تعالی گری و تثبیت تعالی از اهداف برگزاری این آیین اعلام شده است.
نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران شنبه شب ششم اسفندماه 1401 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.