بیشترین تسهیلات بانک گردشگری به شرکت های تولیدی و صنعتی پرداخت شده است

بیشترین تسهیلات بانک گردشگری در سال های گذشته به شرکت های تولیدی و صنعتی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، مهم ترین شرکت های تولیدی و صنعتی تسهیلات پرداخت شده شامل مجتمع فولاد صنعت بناب، کارخانه احیا استیل فولاد بافت و شرکت فرآوری معدن شماره ۵ سیرجان است که همگی در مناطق کم برخوردار واقع هستند.
در حال حاضر در شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در مجموع بیش از ۲۵ هزار نفر به ویژه جوانان مناطق کمتر برخوردار اشاره شده، مشغول به کار هستند که در شرایط فعلی اقتصاد کشور اقدامی ارزشمند محسوب می شود.
این در حالیست که بانک گردشگری در سال های اخیر در مسیر بانکداری اسلامی گام برداشته و پرداخت تسهیلات خرد، صدور ضمانتنامه ، صدور lc ، خدمات ارزی به شرکت های تولیدی، دارویی، پتروشیمی و مواد غذایی در دستور کار قرار گرفته و عملکرد بانک در این زمینه درخشان بوده است.
این گزارش حاکیست: بانک گردشگری همواره در راستای سیاست های بانک مرکزی اقدام کرده و در سال گذشته سرمایه خود را بهبود بخشیده و از ۶۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال افزایش داده است.
همچنین بر اساس مصوبات هیات مدیره بانک گردشگری، در سال جاری نیز طی دو مرحله یکی از محل سود انباشته و دیگری از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در نهایت سرمایه بانک از ۱۵۰۰۰ میلیارد به ۶۰۰۰۰ میلیارد ریال افزایش می یابد.
امید می رود بانک گردشگری در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و همچنین سیاست های دولت، مانند سال های گذشته گام های ارزنده و مثمر ثمر در اقتصاد کشور بردارد.