بانک گردشگری به خریداران کالای ایرانی تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند

بانک گردشگری به متقاضیان خرید کالای ایرانی از نمایشگاه جهاد کالا تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، حسین رحمتی قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک گردشگری و مدیران گروه جهاد کالا با هدف حمایت از تولیدات داخلی تفاهم نامه همکاری امضا شد.
طبق تفاهم نامه مذکور متقاضیان خرید کالای ایرانی از نمایشگاه جهاد کالا می توانند از تسهیلات بانک گردشگری برای خرید کالای مورد نیاز خود به صورت اقساطی بهره مند شوند.
نمایشگاه جهاد کالا در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی تهران دایر شده و اکثر تولیدکنندگان بزرگ داخلی در آن حضور دارند. متقاضیان می توانند کالای مورد نظر خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم تهیه کنند‌.
میزان تسهیلات خرید لوازم خانگی از نمایشگاه جهاد کالا بین ۳۰ تا حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان است که با اعتبارسنجی وام تعلق می گیرد.
مزایای جهاد کالا برای تولیدکنندگان شامل ایجاد نقدینگی برای تولید، افزایش ظرفیت تولید، برندسازی در جامعه ایرانی و فروش حضوری و آنلاین است.
مزایای جهاد کالا برای خریداران نیز شامل تسهیلات بلندمدت بانکی، افزایش قدرت خرید، ارائه جهیزیه ایرانی و وفاداری سازمانی است.
در مراسم افتتاح رسمی جهاد کالا ، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، روسای اتاق های اصناف ایران و تهران ، رئیس شورای عالی گروه جهاد کالا حضور داشتند.