نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی هلدینگ‌ها و شرکت‌های گروه مالی گردشگری برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان روابط عمومی هلدینگ ها و شرکت های گروه مالی گردشگری در سالن اجتماعات این گروه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این نشست که بیش از ۲۰ نفر از مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی هلدینگ ها و شرکت های تابعه حضور داشتند، مسایل و مشکلات روابط عمومی ها مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در نشست مذکور، مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه ضمن طرح مسایل و مشکلات حوزه کاری خود، پیشنهادهایی را در خصوص بهبود فعالیت ها و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ارائه کردند.
مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری در این نشست پس از استماع مشکلات مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه، در خصوص پیشنهادهای مطرح شده از سوی آنان، مطالبی بیان کرد.
امیر نیکرویان ضمن تبریک هفته روابط عمومی گفت: هدف از برگزاری این نشست، طرح مسایل و مشکلات و یافتن راهکارهایی برای برون رفت از آنهاست تا موارد مطروحه در این جلسه به استماع ریاست عالی گروه مالی گردشگری ارائه شود.
وی برگزاری این نشست و بیان مشکلات مدیران روابط عمومی هلدینگ ها و شرکت های تابعه و همچنین پیشنهادهای مطرح شده توسط آنان را گامی برای حل شدن مشکلات دانست و در خصوص موارد مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد.
نیکرویان تصریح کرد : در همه دنیا، روابط عمومی زیر نظر بالاترین مقام مجموعه فعالیت می کند و هر نوع فعالیت چشمگیر در واحدها که قابلیت انعکاس رسانه ای داشته باشد، باید از سوی روابط عمومی اعلام شود.
وی انعکاس فعالیت های روابط عمومی شرکت ها از طریق فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و خواستار ارائه عملکرد شرکت ها از طریق واتساپ، اینستاگرام و … شد.
نیکرویان در عین حال بر لزوم تبعیت از سیاست‌های ارتباطی اعلام شده روابط عمومی گروه مالی گردشگری توسط مدیران روابط عمومی هلدینگ‌ها و شرکت های تابعه تاکید کرد.
این گزارش حاکیست: لزوم برگزاری دوره ای نشست‌های مدیران روابط عمومی و در صورت امکان به صورت برگزاری هر نشست در یکی از شرکت‌های تابعه، لزوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، داشتن برنامه جامع، ثبات مدیریتی در روابط عمومی‌ها و تامین اعتبارات لازم برای فعالیت ها از اهم مواردی بود که توسط مسئولان روابط عمومی شرکت ها مطرح شد.
همچنین داشتن چارت و تکمیل کادر نیروهای روابط عمومی، داشتن برنامه مشخص برای حضور شرکت ها در نمایشگاه ها، همکاری با نشریات و رسانه های بیشتر و لزوم تامین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری از دیگر خواسته‌های مدیران روابط عمومی بود.