نشان ستاره طلایی روابط عمومی برای گروه مالی گردشگری

نشان ستاره مدیریت روابط عمومی به مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری رسید

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مراسم پایانی یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران» در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم، گروه مالی گردشگری در این مراسم نشان ویژه «ستاره طلایی روابط عمومی» را دریافت کرد.

در بخشی از لوح تقدیر آمده است: «حرکت رو به تکامل و تعالی روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و اهتمام روابط عمومی‌هایی است که چون ستارگانی درخشان در آسمان روابط عمومی کشور درخشیده‌اند و ارزش‌های ارتباطی و مردمی روابط عمومی را ترویج و توسعه داده‌اند. بر این اساس و با عنایت به رای هیات داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه‌های مختلف در سال گذشته و کسب شایستگی لازم، به این وسیله لوح سپاس «ستاره طلایی روابط عمومی» در سال ۱۴۰۲ ، به آن مدیریت محترم اعطا می‌شود.»

در بخش دیگری از این مراسم امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری نیز موفق به دریافت نشان ویژه «ستاره مدیریت روابط عمومی» شد.

در لوح سپاس نشان ویژه ستاره روابط عمومی خطاب به مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری آمده است: «فرصت خدمت در حرفه فاخر روابط عمومی و مدیریت آن، فرصتی نیکو و خاطره‌ای ماندگار است، به ویژه آنکه وقتی این فرصت همراه بامدیریت اثربخش، مطلوب و موفق باشد و بتواند در ارائه خدمت به کلیه ذی‌نفعان حوزه مربوط به خود اقدامات ارزنده‌ای را ارائه کند. هیئت داوران جشواره ستارگان روابط عمومی ایران پس از انجام بررسی‌های دقیق و گسترده، با اعطای لوح افتخار «ستاره مدیریت روابط عمومی» لازم می‌داند از درخشش و توفیقات آن مدیر ارجمند در سال ۱۴۰۲ در منصب مدیریت روابط عمومی و به ویژه در بحث ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی تقدیر کند.»

گفتنی است، آیین گرامیداشت روز روابط عمومی و یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، روز سه‌شنبه هشتم خردادماه با موضوع «روابط عمومی و اعتماد» و معرفی ستارگان روابط عمومی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.